Frustrerad

Idag har de varit en ganska lugn dag. Leo var på dagis och här hemma städade vi och lagade mat sen var de typ dags att hämta han igen. Fattar inte att tiden går så fort när han är på dagis. Fattar inte detta.

Är lite frustrerad över att sambon ska sthlm och jag ska vara själv helgen. han sover borta en natt men han är borta från lördag morgon till söndag kväll. Känner bara att jag behöver en paus från trotsigheter och allt.
Men det får väl bli när det går helt enkelt.

På lördag blir det ikea iaf =) en liten sväng. Köpa lite små kraffs=) Ska bli kul trots att jag åker med båda barnen. En riktigt utmaning det där. Men det ska nog nog. Får ha med mig lite gott till dem så de är lugna HAHA=)

I morgon är det fredag och det är veckohandling för oss här. Vi ska äta min favvorätt, TACOS ! Mumma.
Man nästan längtar ju =)

By the way budade hem denna till Leo idag=)

Väst vadderad Dun retro vårväst stl 104 Ny!

Jag fick den för en billig peng. Han ska bli fin till våren=)


Nähe nu ska jag kolla färdigt på CSI sen sova Good Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0