Gråter i ena ögat

Fredag i morgon ja. I morgon kommer min brorson som bor nere i malmö, besöker oss. Idag har jag varit på stan med barnen. Det har varit så fintväder så man får passa på att vara ute. I morgon kväll ska vi spela bowling, Emma och Anna. Ska bli riktigt kul att få komma ut. Senare blir det att jag plockar upp brorsonen på tågstationen med.
jag hoppas att barnen sover LÄÄÄÄNGE i morgon för jag vill sova LÄÄÄNGE =) Sen blir det veckohandla med i morgon. BLir nog att jag sticker själv och handlar så slipper vi stressa;) Skönt med att åka själv. Sambon jojbbar på söndag med.Åker ganska tidigt då man ändrar klockan med HAHAHA skrattade lite att han får sova en timme mindre den dagen men sen kom jag på att barnen kommer att vakna en imme tidigare och jag får sova mindre=(

Javisst glömde säga varför jag grät i ena ägat. Gäspade och ögonen tårade sig och mascaran rann och ögat grääät=)

Nähe nu Go Natt=)




Jekla mörk bild =)



BAAAAJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0