Gud finns inte!!

Sitter sent uppe idag med. Helt sjukt med tanke på att jag är helt slut då sambon varit borta i helgen och ungarna har varit kind of a hard work;)

Men sitter och kollar på klipp från Americas best dance crew. blev helt fast vid grupper som heter Quest crew! dem är överfeta!
Iaf sen kom jag över i en blogg där denna mamma där hon skriver om sin sjuka dotter som har cancer.
Läste de senaste inlägget hon hade gjort och det skar in i mitt hjärta! Jag kan inte fatta att det händer små oskyldiga barn.
Snabbt börjar man tänka på sina egna barn. Vad hade man gjort om det hände ens egna? Vad gör man liksom?!

Gud finns inte! Han bara gör inte det. Jag har varit ateist ganska länge och hade det funnits en s.k GUD hade dessa hemskheter som finns idag inte varit.
Många som är troende säger att hemskheter skapas av människan själv alltså att det är vi skyldiga till eftersom allt dumt vi gör med mera. Men vad har barnen gjort för att förtjäna att lida??!!

Gud kan ta sig i där inte solen skiner! Sorry men jag anser detta.Mina barn är mitt allt och jag vet inte vad jag skulle göra om det hände dem något!

En stor jävla kram till alla föräldrar som får genomlida när ens barn är sjuka på detta sätt.
Usch nu blir man ju ledsen. Får avsluta , måste ändå sova!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0