Helt jävla underbart!

Våren är verkligen här nu! Solen skiner, fåglarna kvittrar och SNÖN SMÄLTER! Så jävla skönt!
Just nu känner jag hur solen värmer mig i nacken! Aaahhh den känslan har jag saknat som fan!

Idag har jag varit hos en kompis Emma och där var Anna med snackat lite. Pratade lite djupa saker men skönt att kunna prata med någon om saker som man vanligtvis inte säger till andra.
Vi bestämde med att vi tre skulle bowla på fredag! Ska bli skönt att få komma ut en liten stund=)

Väntar in sambon som kommer hem snart . Ska passa på att städa undan i köket och börja med maten om en stund.

Har lite bilder att lägga upp får ta och fixa det senare=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0