Leo brände sig på armen =(

Tisdag redan. Dagarna går ganska fort tycker jag. Sambon jobba i Sthlm i helgen och jag passade på som sagt att åka till Ikea;) Blev lite jag handlade och barnen var super duktiga!

Köpte något billigt tyg som jag har ätnk att jag ska sy något roligt av.

I söndags så kom Emma och hennes familj hit och vi fixade påskriset med fina fjädrar =) Jag höll på att baka med när hon komså vi fikade =). Leo var så ivrig efter en bulle att han skulle smyga sig en när jag precis hde tagit ut en plåt och han brände sig som en stor triangel på underarmen=(. an reagerade ine så mkt då när han väl brände sig så jag kylde bara ner det och tänkte inte mer på det. I går så badadehan och en del av blåsan sprack upp så idag fick jag ringa bvc och komma in för att lägga om såretså detinte blir infekterat.
Stackars min lille kille! Han hade rätt ont idag han klagade aj aj hela tiden. Men han skrattad eoch sa

- Titta mamma en triangel ha ja=).

Så han tyckte de var häftigt men ont gör de på han.
Nu är han på dgais och jag ska städa lite här hemma.Maxisitter och leker på golvet en stund med.

Idag regnar det, man skulle säga usch vad tråkigt. Men det är ju bra bra så smälter skiten!!
Så keep on rainin'!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0