Lite frånvarande

Söndag redan. Tycker veckorna går sjukt fort!
Idag väldigt tidigt så åkte sambon till sthlm igen för att jobba. Så lite av en kamp här hemma med barnen.
Igår så var vi på stan en stund, jag och barnen. Släpte av brorsonen som skulle träffa en kompis.
Träffade på honom i stan oxå. Brorsonen är på besök här.

Leo är sjukt rädd för honom hahaha. Det måste vara att han är lång och stor, att han blir rädd för honom.Men sen hade brorsonen en snickers som han gav Leo och då blev de vänner till slut! Hahaha.
Sen frågade han efter "caco" hela tiden!

Han var på fest igår och ÄN har han inte kommit hem! Ja jag vet att han mår bra iaf. Får se när han dyker upp.
Leo somnade i soffan så han ligger och vilar en stund. Maxi är hur pigg som helst den ungen! Han fick två kanelgifflar som han i princip svalde haha=)

Har inte orkat uppdatera bloggen då min magkatarr har varit jobbig Men nu så mår man bättre igen=) Hoppas det håller i sig=)

Ska fortsätte små plocka här med tvätt och annat sen får jag dammsuga när Leo vaknar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0