Mitt öga!

Idag har barnen varit som vanligt, gnälliga men ändå så där lite gulliga;)
Vi gick hem från dagis idag och Maxi(!) som är 13 mån gick nästan halva vägen hem HAHA=) Skitungen. Han snubblade några gånger men han ville så mkt springa. Men sen ramlad ehan så mkt och de blev lite farligt då de cyklade några runt omkring så han fick sitta i vagnen.

Tog några bilder på barnen på vägen ska leta fram kameran och slänga in dem. Fast jag orkar faktiskt inte röra mig härifrån och gör jag det så går jag och lägger mig så bilderna kommer i morgon=)

Har fått något i ögat, en vagel eller något för jag har fruktansvärt ont i vänster öga. Varje gång jag blinkar. Och blinka måste jag ju =)

Nu ska jag bara se klart CSi sen sova=)
God Naajt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0