Mycket har hänt

Usch vilken helg det har varit. Alltså detta med att mitt hemland Chile orsakades av en jordbävning i lördags!
Vilket katastrof det blev! VI var så oroliga för min släkt där nere. Har min mamma och min syster där nere med.
Men fick till slut tag i släkten som sa att de mådde bra och även kunde säga att min syster mådde bra.

Men man slutar ändå inte oroa sig. Det skalvar HELA tiden i princip. Min mamma sa ighår att hon hade läst att det antagligen kommer en jordbävning till för att jordplattorna ska till rätta typ. Så det är nog inte över än!

Här hemma är det bra! Solen skiner och man känner hopp om att våren kommer snart! Hoppas hoppas!

Vi var på kalas i lördags med, hos Emma och hade det trevligt=)


Får ta och sätta igång städningen här innan det är dags för mini me att vakna och äta. 
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0