Ny design...again=)

Vad tycker ni? Ville ha mer pastell färger=)
Ja nu fgår det vara så här ett tag iaf=)

Redan fredag!! Eller ja nu lördag. Men veckan har gått grymt fort. Sambon är ute med sina jobbar kompisar och roar sig=)
Och jag har tittat på film och fixat min blogg.

Ska nog gå och sova snart så jag orkar med i morgon då jag antagligen ska upp med barnen då sambon lär ha ont i huvudet =)

Ja usch denna jorsbävning i chile har orsakat sjukt mycket missär. Min släkt mår iaf bra, men usch hittade en sida där någon lagt upp många bilder från jordbävningen och tsunamin Fyyyyyy vad hemska bilder! Blir så ledsen när jag ser hur många människor som drabbats och dött.

I morgon blir de nog stan en liten sväng, sen ta de nog lungt tror jag =) Äta lite gott =)

nähe nu ger jagupp go natt!


Kommentarer
Postat av: anna

fin design du har nu.. :) Ha en jätte bra idag, solen skiner och det är ju riktigt härligt.. :)

Du kanske har lust att gå ut och gå nån gång eller något sånt? :)

KRam

2010-03-06 @ 08:14:51
URL: http://eliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0