Påskägg

Dagen är underbar idag med;) Solenskiner och det luktar vår;) Man behöver knappt ha en jacka på sig( ja jag vill inte ha jacka=)) Men en tjock kofta så går det bra;)

Leo är på dagis och jag har precis duschat. Maxi sover. Har varit lite kass i magen, men tror intedet är någon fara. Tror det är något jag ätit som jag är känslig för faktiskt. =/ Men det får man ta.
Ska iväg och lämna in lite kläder till en Swap dag på lördag. Där man får lämna in ex 5 barnkläder och får byta till det med 5 andra=) Det är alltså beg kläder och tänkte kika vad de fanns får fint =) Första gången jag går på ett sådant och har hört så bra om det ska bli spännande=)

Hämtar Leo vid 14 sen ska vi vara på stan en stund och njuta av våren=) Det skulle vara päskkärringar på stan och sånt kul så ska vara en bra stund där innan vi åker hem senare till sambon=)
Just nu har jag precis duschat. Slänger in lite göra-bort-mig- bilder så ni kan skratta=)







Jag bjuder på dem=)

Tjingeling!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0