Sleepwalker

En snabb uppdatering så här innan läggdags=)

Idag har det inte hänt så mkt mer än att Leo varit på dagis och jag varit hemma med Maxi. Jätte intressant dag....NOT!

Jag vaknade i dag av att jag kände en liten spark på magen. Hmmm öppnade ögonen och där låg Maxi. Lite chockad var jag allt för jag kommer inte ihåg att jag flyttade över honom til vår säng.
Frågade sambon idag och han gjorde det inte heller.

HATAR nä jag går i sömnen. Eller som i de fallet tog över Maxi och minns inte detta! Jag tycker dte är skitläsigt att göra saker man inte minns.
Jag vet att jag har gått mkt i sömnen som liten och pratade väldigt mycket i sömen som liten. Som vuxen pratade jag mycket, men att gå var nog väldigt länge sedan det hände.
Så läskigt! Kommer verkligne inte ihåg att jag tog Maxi till våran säng. Tänkt om det är fler saker jag gör i sömnen som jag inte kommer ihåg! Sjukt läskigt!

Nu ska jag lägga mig och hoppas sova hela natten utan att behöva gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0