Smällt snö, SMÄLLT!

Idag vaknade jag vid tio minuter över sju. Maxi ville vakna då och vi låg kvar och drog oss. En kvart senare kom Leo och var dramatisk som alltid. Fattar inte varför han ska slänga sig på golvet varje morgon och säga "Maaammmaaaaa!!!"
Det är ju bara att hoppa upp i sängen ju! Kräver inte mkt, men han vill annat. Sen när han väl är uppe isängen gosar vi lite och kittlas =)

Sen var det att gå upp och byta blöjor och börja med frukost.

Hoppas att jag får något svar idag från något av jobben jag har sökt. Vill verkligen få komma ut och jobba! Vill inget hellre just nu.



Eller JO förresten de jag vill helst just nu är att SNÖ HELVETE ska smällta! Nu vill jag faktiskt ha vår! Vill inte behöva klä på oss med så mkt kläder. Vill kunna grilla ute och ha sena utekvällar med barnen. Gå barfota! Barfota, är så underskattat!
Att gå lång och sena kvällspromenader där barnen till slut somnar i vagnen! Aaaah känner en doft av sommar !!






Sommar förra året eller om de var vår=)

Åh kom på en till!! Att kunna ha hög musik i bilen och ha rutorna nere! Ååhh det har man saknat! Och glida i våran snyggobil med=) hahaha så roligt på sommaren! Förra året vid sen sommaren då jag tog mitt körkort var jag ute och körde med den fina bilden och många lite yngre killar kollade in bilen och sen föraren och kunde inte tro att det var en tjej som körde HAHA. Suckers!!

Nähe dags att städa lite granna sen blir de antagligen att gå ut en sväng!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha



Jag har också frossat i lite vårbilder nu ... Fast solen har ju vart snäll mot oss nu . Men det är för kallt om nätterna för att snön ska smälta ordentligt :-( Räcker ju om det finns snö kvar i skidbacken nu tycker jag :-)

2010-03-09 @ 08:18:32
URL: http://cheerilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0