Söndagsåkare

Idag har vi (läs:JAG) vårstädat här hemma. Blev putsning av fänster och en ordentlig städning överallt! Får ta toalett i morgon tror jag. Orkade inte idag. Fick dock sovmorgon till 11 idag det var verkligen behövligt då natten innan sov jag knappt 3 timmar. Jäkla film som började så sent sen kom sambon hem när jag precis hade somnat och ville göra annat HAHA. Lite väl mkt info, ja men jag bjuder på den=)

Sen åkte vi iväg och handlade lte kyckling till pastasalladen vi åt. Blev skitgott och mktöver till i morgon=).

Fattar inte dessa söndag, då dyker alla konstiga och jobbiga bilister. HATAR sånna som ligger 35-40km/h. Fattar inte varför dem inte kan ligga IAF på 50 i en 50VÄG!! HATA HATA!:
Sen var de en idot i en ljuskorsning där vi skulle höger och de kom en bil framför oss som skulle in på samma väg vi skulle svänga på. Alltså så tog han en vänster sväng. Enligt lag har han väjningsplikt med tanke på sin vänster sväng. Näää utan idioten tyckte inte detta utan körde och nästa på oss, och flinade! Jävla arsle!
Vad fan är det med folk liksom!! Sen var de en annan imccident men det är jobbigare att förklara. Inte heller vårt fel. Men men. Man får svälja mkt i trafiken eftersom man får agera mognare än vissa idioter. Sambon har mer tålamod jag däremot tuttar som faaan på idioter i trafiken. Jag menar på sånna som "tror" att de ska hinna in på den väg jag kör på men neeeeej jag får tvärbromsa. Då jävlar får dem smaka på min tutta!

Visst ingen är perfekt men kom igen!! Vissa borde fan inte vistas i trafiken. Undra hur vissa får sina körkort egentligen.
Finns cyklister med som inte borde vistas i trafiken. Sånna som tror att de är stålmän och ska svischa rakt ut över övergångstället och ta för givet att man ska hinna se och stanna en svart streck över vägen liksom!
Gaaaaah!!

Nu har jag fått spy lite galla. Snart är det Entourage på tv6. Så jäkla bra program. Sen nanna. 
I morgon är det en ny vecka och jag hoppas att någon ringer från de jobb jag har sökt. Vill få ett jobb snart!! Sökte lite jobb förra veckan och det är ETT jobb jag helst vill ha. Helst för hur tiderna kommer att se ut! Så barnen slipper vara på dagis dagarna långa!
Håll tummarna!!
Nu Tv !
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0