Dagen i bilder



Började med att vi fixa frukost till ungarna=) Maxi hugger i sin macka=)



De fick yoggi=)




Dricka lite med=)



Jag satte igång datorn=)



Underbara morgonsol!! Så härligt att vakna till att solen skiner=)



Farmville igång HAHA




Lämnade Leo på dagis och åkte hem för att få i mig frukost=)




Hämta Leo på dagis=) Maxi i vagnen och myser=)




Leo var INTE på humör på väg hemmåt




Vi skulle på promenad med kompisarna Kevin och Emmy och deras föräldrar då vaknade Leo till och blev på bättre humör=)



Upptäcksfärd=)



Vi passade på att möta pappa på hans jobb och Leo var lite sur då=)





Maxi somnadeså gott=)



Sen vaknade han till liv och ville ha saft. Båda väntar spänt på att pappa ska sluta jobba=)



På väg hem med pappa som kör vagnen=)



Ungarna sover och vi myser framför tv till fotboll med en massa gott=)


Har städat med idag och följt med Emma för att lämna bilbarnstol och handla med. har inte fått det i bilder=)
Nu ska jag kolla på CSI och sen sova=)

Natti!

Kommentarer
Postat av: Mika

Vilka härliga bilder Maria =) Tror jag ska komma hem till dig på "mornarna" och käka frukost, dom mackorna såg ju inte dumma ut..

Sen kan jag komma på kvällarna och mysa med er, för det såg ju inte heller så dumt ut ;) Era myspysar..

2010-03-17 @ 09:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0