Var tvungen att få andas

Barnen har varit rent ut sagt omöjliga idag. Maxi vill bara vara i famnen. Han får även sina utbrott där han vill upp men när jag sträcker mig till slut till honomj så ångrar han sig och slänger sig på golvet och börjar skrika.
Leo har varit på maxi hela dagen, bråkat, puttat och slagits med honom.
Jag har inte orkat mer. När A kom hem låg jag i sängen och höll för öronen för jag orkade inte mer. De fick hålla på och bråka och vad de nu gjorde.

Sen blev jag irriterad på A för han är som han är. Som en stängd jävla dörr ibland! SKa han tiga ska jag med det. Omoget, I know men vad ska jag annars göra när jag har försökt med ALLT annat?!
Tog disken idag tog även båda barnen som hade badat med A. Sen sa jag att jag kommer snart och försvann i 1 timme. Pallade inte tryket behövde luft. Jag höll på att kvävas för en stund kändes det som. Så tog bilen och åkte till biblioteket. Passade på att lämna några böcker och lånade en till. En fakta bok. Läser hellre sånna böcker än drama eller andra liknande böcker.

Ville ha en till om lite historia och religion. Men de stängde vid 20 så var tvungen att gå. Nu sitterjag här en stund ,ska snart sätta mig i soffan och kolla på fotboll med A. Har kylt ner mig själv lite granna. Det var ganska skönt att få komma ut och bara skita i allt. Mitt psyke pallar inte hur mkt som helst heller.

Nähe nu ska jag hugga i mig lite sellri sticks=)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0