30 min så ringer jag kommunen igen..

På'at igen då!

Ska försöka få tag i mannen från kommunen som har hand om enskilda ärenden vad gäller verksamheter så som barnomsorgen.

Glömde att han var tillbaka kl 10 idag så ringde nyss och fick en röst som sa att han inte var där ännu.
Skit! Vill ju bara fixa detta så vi får rätt och inte denna människa till föreståndare!

Vi har tänkt anmäla henne för att han på kommunen ansåg att man hoar inte på det viset hon gjorde, ger ultimatum på det viset.
Så Just nu känner vi att vi inte vill ha onen där pga henne, men att vi ska ändå få rätt i fallet! I värsta fall om hon inte ger sig har vi tänkt att kontaka media för så gör man inte de hon gjorde.
Plus att hon är politiker fick jag red på så det lär nog en big deal!

Så 30 min till så ringer jag denne Thomas så får vi se vart de leder detta.

God morgon förresten. Ska nu äta lite frukost. Funderar på att göra lite scones men orkar inte kladda ner köket  haha. Har inget bröd här hemma då barnen fick det sista som fanns.

Så det får bli lite jordgubbskräm med mjölk och knäckebrööö med kokta ägg på kanske=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0