Andreas är i Koma

Så är det en ny morgon med REGN! Bajs!
Jo rent ut sagt BAJS! Vi funderade på att dra en snabbis till INgelstad för kosläppet, men det är inte så roligt att stå ute i regnet =( Vi får se.

Barnen har iaf fodrats och jag ska duscha snart. De måste bada med, men Leo vägrar. Han vill hellre lukta illa än att bada idag. Ja men gör det då gubben.
Neee eeee! Säger han sen.
Jag vet inte vad han vill, men det visar väl sig.

Idag vaknade båda vid ca 7 och började härka båda i våran säng. Andreas ligger ju i princip i KOMA när han sover. Han vaknar varen när Leo klättrar över han på natten eller när Leo drar i hans ögonlock. Så idag fick jaggå upp med dem som sagt. Han sover än.
Så är det.

Måste åka och fixa 2 födelsdags presenter idag sen ska vi till svärfar och fira styvsvärmor. Kan man säga så haha. Låter underligt men det är ju det hon är. Grymmaste styvsvärmorn jag har=)
Hon fyller år idag så kalas blir det. Sen ikväll ska jag nog ut. Har dock inte bestämt mig om jag ska dricka Hmmmm det återstår att se=)
Nu får jag nog ta ungarna innan jag får plocka hjärnsubstans från väggar och golv.

Okej... lite överdrivet, men det slår snart ihjäl varann alltså.

Tjing=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0