En stor snopp..

Kväll då=)
Skönt säger jag. Varför undrar ni=)?
Barnen sover=)

I princip nu man kan slappna av lite granna. Annars har det blivit mycket lek här hemma idag med barnen.
Skulle ha gått ut och lekt, men blev bara inte så. Så i morgon har jag lovat dem att gå ut en sväng.

Annars har jag fått några smällar av Leo. Han leker så hårdhänt, nypmärken överallt och vill brottas och dra mig i bröstvårtan. Va fan liksom. Det gör ont ju!
Han vet inte riktigt det där med smärta verkar det som. han gillar ju att dra sin snopp väldigt låååång.

Det roliga är att han även har skrikit några gånger:

- Mamma jag har en stor snopp!
- Öööh okej...??


Sen när jag har bytt å han har han legat då på rygg och jag har tvättat med en tvättlapp lite granna. Och han plötsligt lyfter upp hela paketet och skriker:

-Kolla min SNOPP!!!
-Jo jag ser den gubben.....Hmm.

Han är väldigt könsfixerad och jag börjar märka att även Maxi som är snart 15 mån börjar med att bli intresserad då han ser sin snopp och så draaaaaaaaaaaaaar han den och skrattar. Även när han ser mig naken så pekar han  på min mutta och säger:
-Dääää, mamma.

Vad är det med pojkar och deras genitalier?


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jaaa killar;) Han är ju för rolig Leo.. Snart kommer väl Kevin i det stadiet med,

2010-05-06 @ 23:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0