Förlossningskliniken och Greys

Trött som fan idag alltså.

Barnen är lagda och 1 av 2 barn sover. Mannen min är på... tänkte precis skriva på fotboll.. men avbröt meningen och tittade ut och såg han precis köra in på parkeringen=) lustigt det är ibland=)

Köket ser inte så rolig ut. Lite grytor som ska rengöras. Men jag orkar inte så det för A göra =)

Nu ska jag dega framför tv och kolla på förlossningskliniken en stund sen är det Greys=)

Ska äta lite jordgubbskräm med mjölk haha som en gammal tant. Så gott=)


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har bara ett barn hemma ikväll , känns konstigt:- )



Ska unna mig lite soffligg jag med nu och kanske lite Polly ! Har städat undan allt nu och gjort fika tills resan imorgon, så duktig så haha

ha en go kväll!

2010-05-12 @ 20:46:55
URL: http://cheerilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0