Försöker få tag i någon från kommunen

God Morgon.

Vet inte riktigt om det är en God morgon för mig. Försöker få fixat detta med sonens förskola. Ringde kommunen med de som jag behöver prata med är antingen tillbaka senare eller en annan dag.

Jag har bara sån ångest över att denna människa tror sig ha en sådan makt. Inget hjärta heller. För hade hon haft de hade hon sett genom fingrarna och låtit oss ha kvar sonen. För nu OM det blir så att HON får rätt ( vilket jag dock inte tror) Så blir sonen utan dagisplats ända till hösten. Och Hur ska jag göra med jobb?
Jag skulle ev börja jobba under sommaren. Så jag behöver barnomsorg. Enligt vad jag har hört i omgångar så FR hon faktiskt inte göra så här.
Hon kan inte skapa sina egna regler bara för att hon har en egen verksamhet.

Det finns ett antal regler som gäller alla förskolor privata som kommunala. Och detta fattar hon inte tydligen.

Hon som påstodd att hon brydde sig om min son att det var därför hon nekar platsen till honom nu.
BULSHIT! Säger jag. Det är ändå inte hennes beslut att ta. Som jag sa vid en kommentar i förra inlägget.

Det är MITT beslut och jag VET att han kommer att få de lite jobbigt vid 2 inskolningar. Men han är inte det första ungen som har varit med om två inskolningar Han överlever detta!

Annars hade jag aldrig tagit de beslutet om att ha han tillfälligt där!

Andreas snackade med föreståndaren igår med och han tyckte me hon var tappad bakom vagnen

Men vi få se vad som händer här. Ska snacka med hon från kommunen se vart detta går sen

Kommentarer
Postat av: Emma

låter besvärligt, hoppas det löser sig för er!

2010-05-06 @ 10:30:53
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0