Hoppas hoppas!

Ahhhh gummiägg till frukost=)!

Har precis stekt några ägg på båda sidorna så dom blir i princip som gummiägg. Så gott=)
Barnen har redan ätit sin frukost och Maxi är här och tigger mat haha=).
Min lilla matvrak.

Jga kan inte äta med dem för det är för nära inpå uppstigning. Måste vänta lite innan jag kan börja äta. Får inte ner mat annars.

Leo har dock sovit gott under natten. Vill inte ens säga men det har inte hänt något nu på nästan 48 timmar!
Skönt! Håller det i sig så här får Maxi fortsättas att skolas in i morgon. *hoppas hoppas*

(återupptar bloggandet igen efter några minuter uppehåll=))

Jo förhoppningsvis fortsätter inskolningen för Maxi i morgon. Annars händer det inte så mkt denna vecka. Helgen så fyller Leos kompis hela 3 år=) Så Leo får ta och välja ut något till T. Svärfars fru fyller år hon med, så lite fira blir det i helgen. Jag ska ev ut med haha Ja vi får se hur det går med kalasen och så.

Usch ibland känns det som att nätterna är jättekorta. Alltså som om man har sovit i ca 1 timme sen vaknat och så är man jätte trött=/
Har även hänt tvärtom att man har lagt sig vid ca 23 och vaknat vid 07 och trott att man har sovit i ca 12 timmar hehe konstigt det där.

Ska äta färdigt min frukost sen blir de väl lite städ och plock. Ska fixa N:s Blogg med=) Sånt tycker jag är roligt ju=)

Kommentarer
Postat av: Nina

Är en del som fyller i Maj helt klart :- )

Hoppas ni kan fortsätta inskolningen imorgon ;- )

kram kram

2010-05-05 @ 11:00:21
URL: http://cheerilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0