Maxi är som en apa som kastar bajs.

Tisdag, redan tänkte jag säga, men trodde det var måndag idag =)

Lämnade Leo på dagis idag vid 9. Han ville så gärna gå dit. Maxi vaknade med feber idag så visste inte om jag skulle ha Leo hemma. Men eftersom Leo var pigg och gla' så fick han som han ville.

Snart är kl 14 med så det är dags att hämta upp honom redan. Maxi sitter och äter här brevid mig. Lite fullkornspasta fick han. Han är ju förkyld med feber och en massa snor, så matglad är han inte konstigt nog. Eller jo han äter väl som en normal 1 åring brukar äta haha=)
Det är ovanligt för honom iaf=)

Denna vecka är det fullt upp!

Andreas har jag för mig spelar fotboll antingen idag eller i morgon eller på torsdag. Senil jag är´minns inte men någon dag är det.
Sen på fredag och lördag är det RockTheLake på Evedal. Där har jag vunnit biljetter till så det blir att gå att lyssna på banden. Fast vet itne om jag kan gå på Fredag=/ Men lördag hade vi tänkt grilla med N och Co, och dricka gott och lyssna på musik.
Men dilemmat är att det är Champions League Final på kvällen! Jag vet inte hur jag ska göra haha. Det är en viktigt match för oss ju!
Ja ja det ter sig.

Usch nu kastar Maxi maten överallt på golvet och matbordet. Han är nästan som en sådan lite Apa som efter att ha bajsat kasta sitt bajs på folk ni vet. Jo det är Maxi fast han kastar mat på allt och alla.
Lite äcklig liknelse, men eftersom det är min blogg skiter jag i det ;)

Nä fy tusan-sa. Ska vi fixa här i köket och sen ta en snabb dusch sen hämta min andra bajskastande lilla apa.

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Nina

det löser sig med fotbollen ska du se :- )

På fredag ska jag bara in en stund tror jag , men det blir bara och lyssna lite och kolla på folk . Häng med om du kan :- )

2010-05-18 @ 20:01:54
URL: http://cheerilee.blogg.se/
Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

Kikar in och hoppas du får en fin söndag..

2010-05-23 @ 09:56:16
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0