Musik i mina vener

God morgon!

Uppe med tuppen idag. A fick sovmorgon idga med, man får turas om.

Igår var vi ute och lekte nästan hela eftermiddagen. Men leo blev lite förkyld och hostig och hes? Han har aldrig blivit hes innan.

Igår innan han skulle lägga sig var det som om det var Barry White man sa go natt till och pussade.
Okej hans röst kanske inte var så mörk men annorlunda.

Har blivit besatt av denna låt


Så helt jävla underbar! Gitarristens röst om heter Bruno Mars är ju för att dö för. Man smälter när han börjar sjunga. Gudomligt alltså! Jag är helt kär!
Låten finns i akustik.





Underbart!!!!

Idag ska vi iväg till några kompisar och ta en fika efter lunch. Jag ska innan de hinna till de nya jobbet ( eller ja där jag kommer antagligen vara som tim och ev en del i sommar.)
Så jag hoppas att de ger mig några dagar där jag ska gå brevid med mera. Ska iaf dit och visa mitt brottsregister =) Grejen var att de ville att jag skulle öppna den med dem där borta. Så jag har inte sett den=) bara de inte får en överraskning=)


Kommentarer
Postat av: Nina

blir det där maria jobbar el ? =) bra att du fått lite det är ju en början :- )



Förresten hur lägger men upp länkarna så dom syns så som i din blogg ? Jag är ju så kass så jag fattar inte hur hehe ;- )

2010-05-15 @ 09:21:37
URL: http://cheerilee.blogg.se/
Postat av: Maria Iturra

Ja precis där Maria jobbar=)



Du skriver till exempel blomma Markerar ordet sen klickar du på länk knappen där man redigerar text och allt. Det är en bild av en 2öglor som en kort kedja. Sen skriver du in sidan du vill länka till.=)



Tänkte fixa din header igår haha men blev inte av ska göra det så fort jag hínner=)

2010-05-15 @ 11:11:25
URL: http://loveliveandlaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0