Spyfobin

Leo har fått vila en stund idag. Han somnade själv i sin lilla blåa fotölj vid ca 13 så sov han vidare i sängen till ca 15.15. Sen vaknade han hungrig. Han fick lite pasta vid lunch, vågade inte ge han för mk, men han var så hungrig då med. Kan itne säga till att han inte ska äta mer. Han är värsta matvraket i vanliga fall.Men det vet verkar vara så att det är nog magsjuka trots allt.

Maxi har bajsat några gånger idag. Men han har fått behålla maten tack och lov *peppar peppar*
Leo har bajjat en gång. Så tycker ändå att denna s.k magsjuka är konstig.
Men men det ter sig.

Nu fick de en liten yoggi och maxi åt en rostad macka och kanterna av Leos rostade macka. Leo tog ett bett från mackan. Men åt yoggi och fick en bit banan.

Han är i princip som vanligt nu och har varit hela tiden. Men man ser att han inte är kry i ansiktet. Han ser lite blek ut och hängig i ögonen annars leker han just nu med Maxi.

Jag måste ge mig själv lite creed som har värsta magsjuka fobi och spyfobi! Jag har klarat denna dagen ganska bra trots min fobi.
Jag försöker tänka hela tidne att min son är sjuk! Han har bara hans mamma just nu. JAG måste göra detta!
Tufft men det går. Är rädd hela tiden att jag ska bli sjuk. Så jag går ju och spritar händerna hela jävla tiden!Så pass att händerna blir helt konstiga haha.

Sa de till A när han kom hem att första gången Leo blev sjuk med magsjuka, så kunde jag inte ens gå nära honom. Fick ha han på avständ och vårt sovrum fick han inte vara.
Sen var de så att Maxi var kanske en månad gammal med så ville ju itne att han skulle bli sjuk heller. Men nu lille gubben han vill ju kramas så då får jag ställa upp så klart.

A åkte iväg för att spela gammel fotboll ( Korpen=)) vid kl 19 så antar att han är hemma vid ca 20 tiden. Får fixa maten till oss då barnen får lite snällare kvällsmat. Inte för tunga magar när de ska sova.

Ska nog bada maxi innan det är dags för sängen för hans del. Får hoppas att natten blir lika lugn som i natt *peppar peppar igen*

Under dagen kan man orka med spyor och sånt äckligt men natten usch då vill man ju sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0