Utedag idag=)

I morgon är det dagis dags för båda mina ungar! Maxi ska få komma tillbaka till sitt dagis efter att ha snackat med han på kommun.
Tycker det är så dåligt bara att hon inte ringt mig och sagt att det är okej nu liksom. Men jag har iaf pratat med Maxiks fröken och vi var välkomna i morgon kl 9 och han ska vara där till 14. nervöst! Men det ska nog gå bra!

Så i morgon är jag själv i 5 timmar. Passar nog på att städa och gå till telenor och lämna in min mobil för andra ången. Denna gång är den helt mongo. Den gör som den vill.
Som tur är går den på garantin fortfarande=)

Ikväll fixade jag kladdkaka=)



MMmmm mumma!! Kladdkaka med grädde och jordgubbar=)

Idag var vi ute och lekte med=)



Alla tre killarna gungar=)



Maxi fick panik så stora killarna fick gunga=)




Leo såg vovvarna och ville klappa haha

Snart dags att sova.

Go natt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0