Avbrott efter avbrott

A kom hem strax innan 14 så skönt annars hade han slutat nu och varit hemma strax innan kl 17.
Iaf barnen är uppe efter sin vila för en stund sen och jag sitter här igen haha.
Mjoo, jag ska laga mat snart och laptopen är för tillfället i köket så då blir det lätt att man hamnar här.

Idag blir det fick och mos. Fast ger nog barnen ris ist. Konstigt med Leos s.k magsjuka. Han har liksom inte bajsat idag.

(återupptar bloggande efter ca 45 min)

Jo man hinner inte skriva färdigt ett inlägg utan avbrott.

Nu är de full rulle. Sambon fick upp rullgardinen i våratsovrum. MKT BÄTTRE! Vi hade en kass persien som hängde i princip fritt och som maxi tyckte var roligt att vika och böja osv. Och ljus trängde ändå igenom osv. Så han "fick" några på jobbet och han satte upp en i köket och en i sovrummet. Perfekt!

Nu dammsugs det här och snart ska jag börja med maten. Ska bara vika färdigt barnens kläder. PUuuh! Sen tar jag kväll och en dusch för den delen=) ska nog till affären sen får se. Fan aldrig stilla direkt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0