En evighet att skriva

Har ju inte satt in bilder på en evighet.
För det första har jag ingen kamera än. Då min blev stulen i Elmia på mässan där=(
Jag tar bilder med mobilen nu och dem blir itne super duper bra, sen är det jobbigare att dra dem från mobilen till datorn.
Men nu har jag några bilder från en dag efter dagis då barnen och jag åkte till en lekpark och lekte lite.
Skön vår dag och solen sken så underbart. Plus så fick man en hångelshow på andra sidan parken Mjoo haha.
Berättar sen=)
Här kommer lite bilder iaf=)



Bröderna gungar=) inte länge dock. Maxi fick panik!



Sen ville Maxi jaga dessa stackarsfåglar som inte fick vara ifred=)


Han verkade inte tycka det var roligt att gunga där heller hmm..



Leo tyckte det var lite roligare=)



Leo ville åka rutschkanan för de små. Han fick knappt plats igen haha



Jaa...*squeeeeeeez*



Maxi min sötnos=)

Nehe detta inlägg tog ca2 timmar att skriva haha. Går ju aldrig riktigt att skriva utan avbrott och bilerna kan ta en stund att ladda upp ibland.
Snart är det dags för lunch. barnen får äta lite spagetti idag från igår. Förhoppningsvis går det bra för Leo att äta. Sen ska båda vila. leo behöver sova lite med. Så får jag lite fritid haha.




Kommentarer
Postat av: Bodil

Vilka godingar!! Trist med stulen kamera, men var glad att du inte har min mobil. Då hade det inte blivit några bilder alls. ;)

2010-05-05 @ 21:37:11
URL: http://enmynta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0