Vill veta!


Denna jävla väntan!

Jag vet inte vad som händer detta ang om maxis förskola tjaffs med föreståndaren.
Jag väntar på att kunna ringa han från kommunen då han är iväg för tillfället till kl 13.
Han skulle höra av sig till henne sa han och ringa mig sen . men han har inte hört av sig till mig så nu är man ju nyfiken. Jag vill ju ändå kunna fortsätta att skola in honom.

Desto längre tid det var jobbigare för oss att inte veta! Det kapar ju mina chanser till jobb i princip!

Vill bara veta!

*suck

Iaf så var det kalas igår hemma hos kompisen T. leo var helt överlycklig när vi skulle dit och var helt övelycklig när vi var hemma. Extas!
Helt lyckad kväll!
I morgon är det mys hemma hos fam Glans ingen=) Denna gång är det bara jag som ska dit och kolla lite fina kläder=) får se om det blir något fint man hittar. Har inte pengar egentligen =/

Får sätta igång här hemma med maten annars blir det kaos=)

Kommentarer
Postat av: Nina

Hört något än ? : -S

Dryga tant som säger sådär :- (



Ses imorgon !

kram

2010-05-10 @ 14:52:39
URL: http://cheerilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0