Zlatan + Piqué = Sant?

Vänta jag hade visst något intressant att skriva eller rättare sagt att visa=)

Såg att de hade skrivit om reaktionerna från denna bild:
Länken till bilden.

Detta är Zlatan och hans lagkamrat Gerard Piqué. Båda spelar i fotbollslaget FC Barcelona.

Los hombres del Barcelona

På aftonbladet, där Piqué hade tydligen svarat med att ;
" Vi höll på att dö av skratt"

Jo alltså man brukar säga en bild säger mer än 1000 ord. Det är ju väldigt misstänktsamt detta. Men samtidigt så tänker jag att de var bara en bild, alltså vissa killar är närgågna speciellt fotbollsspelare som gör en s.k böghög när de gjort mål. eller klappar varandra på röven när de är duktiga. Vissa t.om pussar varandra.
Men bilden ser väldigt romantiskt ut som en bit av en film;)

Så big deal egentligen. Men kan inte få bort att det ser ändå misstänktsamt ut alltså =).
Men samtidigt tror jag inte på detta ;)

Men Who cares!! Låt mig vara skinkan på den mackan säger jag=) hade inte bangat på en sekund!;)

Vad tror du ;)??



Kommentarer
Postat av: Nina

Sååå gulligt dådå :- )

2010-05-26 @ 21:42:50
URL: http://cheerilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0