Grattis till mig!!!

Snart åker vi till pappa! det ska bli kul att träffa honom igen, och även att han frå träffa barnen. han mår itne alls så jättebra efter diagnosen han fick. men vi håller hoppet uppe ändå.

Har precis kommit hem från jobbet, i morgon ska jag med jobba kvällen fast bara till 20 känns skönt!
Fanns lite turer ute i pärmen på jobbet, tog en massa, men vet inte kanske ska ta bort någon får skrev upp mig på att jobba, 23/12- kväll, 24/12 morgon, 25/12 kväll och 26/12 kväll. Känns liiite tufft, men samtidigt är det sjukt fina pengar med tanke på att det är storhelg alla dessa dagar jag ska jobba.
Ja ja vi får se.

Denna vecka ska jag som sagt jobba i morgon och på torsdag. Inget i helgen. har jobbat rätt mkt denna månad så det är skönt att vara ledig nu=)

Ska bli bättre på att uppdatera bloggen med, främst för min skulle för ibland har man så mkt man vill få ur sig att man inte vet vart man ska ta vägen.
Det är en skön kännsla att kunna få skriva vad man vill här.

Igår fyllde jag år med=) woohoo Grattis till mig! fyllde hela 26 år UNG. fast funderade på att räkna neråt nu, är det inte det man gör efter 25 år=)?
Sambon gav mig en tatuering, som jag ännu inte bestämt mig på vad jag ska göra än, men det kommer.

Nähe ska kanske göra andreas sällskap i soffan.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0