A ska till tyskland..

Onsdag redan, dagarna  har gått fort. I morgon åker A till Tyskland kommer hem lördag natt =/
Men han behöver en liten tripp där han är själv, som jag nnär jag åkte till spanien för att hälsa på pappa. Dock var de ingen semester jag var på, men samtidigt var det skönt att komma iväg.
Kommer att sakna honom, men det är nog nyttigt för våran relation med att komma ifrån varandra så man hinner sakna varandra.

Leo dammsuger igen här hemma, jag får väl hjälpa till så han inte gör hela jobbet själv. Men det är skönt att ha en mini slav här hemma. Det bästa är att han ber om att få dammsuga själv=)
Mini-me går efter honom och vill göra samma sak. Dom är duktiga mina grabbar!

Fick ett sms innan att min mobil var färdig från verkstan. Jag reklamerade mobilen för ca 3 veckor sedan. 3:e gången den är inne.
Trodde de skulle byta ut mobilen nu, men det verkar som att de bara har lagt den *suck*.
Är grymt trött på mobilen! Vill bara ha en som funkar ordentligt!

A kommer hem 1 timme tidigare idag eftersom jag ska börja jobba 16.15. Så tänkte att jag skulle städa lite och få undan det värsta. men det går inte , har ingen ork. Men det måste göras olyckligtvis.

Pratade med pappa igår med, han mådde lite bättre. han hade dock fått en lite hjärtinfarkt igen så han är kvar på sjukhuset, där de skulle operera in en kateter in till hjärtat idag.
Låter hemskt, men vi hoppas så klart att allt går bra!

Tänker på dig pappa hela tiden! ♥♥♥

Ikväll jobbar jag med  till 21. Måste plugga också! Fan har inte gjort detta och ska ha muntligt förhör på måndag!
Ja vi får se hur detta går.

Vi har funderat på hur vi ska göra för att åka till pappa, vi har en plan men vi får se hur den ter sig.

Nu måste jag gå för barnen städar men samtidigt river de ner allt som ska vara i sin ordning..

Ses!
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0