Att bli väckt...



Är en överraskning varje morgon, för man inte inte hur man kommer att bli väckt eller vakna när man har två djur som mina.

Idag blev jag väckt att jag fick en mini arsle i ansiktet. Yes, mini me tyckte det var roligt att sitta och studsa i mammas fejs.
Det härligaste var att han hade bajsat i blöjan med så den doften... ja.... det var inte trevligt att vakna till.

Vi drog oss i sängen ( efter att jag bytt på bajsungen) Sen blev ungarna rastlösa så de flydde ur sovrummet och började riva stället.
För så ser det ut nu alltså.

Vill man ha sitt hus eller lägenhet intakt (eller iaf hel på vissa delar) Ska man INTE skaffa barn. Iaf inte barn som mina. Leo han kallar jag för destroyer. Han tar sönder sina leksaker, håller itne ganska länge. Men han är även en stuntman. Han slänger sig från soffan ner på golvet och skriker SPIDERMAN!!
Yes, spiderman är hans idol.

Mini-me gör som brorsan helt enkelt. En riktigt följa-John är han. Men han kan vara lite småelak. De kan börja bråka och Mini-Me ge igen rejält med de första tillhygge han hittar. Igår var de fjärrkontrollen.
Mjoo man får vara i Jour hela tiden för att sära mina djur från att mörda varandra.

Men mestadels är de goa mina djur, speciellt på mornarna då mitt ena bröst kan titta ut från linnet och där sitter Mini-Me och drar i min bröstvårta så pass att den står ut som ett kon. Underbart att vakna till den smärtan.

Just nu sitter Leo och fixar ihop sitt Leoghus som Mini-Me kastade i golvet igår. Och Mini-Me har en sandspade i ena handen och legobitar i den andra och spelar typ baseboll.
Så ni kan tänka er hur det ser ut.
Men i love kaos, det är faktiskt ganska härligt....ibland.





Nu får jag sära på ungarna ..igen.



Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-22 @ 13:18:19
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Mallis

Vad härligt inlägg.... spontan men förstår att det kan vara påfrestande ibland... Söta är de i allefall dina små charmtroll! :-)

2010-09-22 @ 14:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0