Brazilian wax - att vaxa kroppen.

Kollar runt på youtube.se och dööör av skratt när man hittar roliga klipp. Kom över massa klipp där killar vaxar kroppen från hår. SKITKUL! Haha.

Sen såg jag detta klipp



har alltid velat prova en Brazilian. Men alltså ärligt. Man vaxar ju
bikilinjen - Fine
Muttan - Njae okej då
Men sen vaxar man bak till rumpan om jag fattat det rätt. OH HELL NO!

Seriöst det verkar ju inte vara skönt för någon av tjejerna, speciellt inte tjejen som ligger då och svettas.

Jag fattar inte varför man varje gång tänker:
-Fan skulle vara skönt att vaxa benen denna gång.

Man velar fram och tillbaka om man inte ska köpa en sådan vax burk på ica och fixa det hemma.
Man gör det värmer vaxet och man "limmar" på första biten på benet och MINNS hur jävligt ont det gör!!
Men man lägger på en remsa, och då har man redan börjat svettas, sen tar sig mod och DRAAAAAAAR!!

Där sätter man med en smärta på smalbenet och tänker;
- AJJJJ! Shit okej, puuh, det kan gå en till iaf.

Samma sak igen , "limmar" på, tar sig mod, sätter på en remsa och DRAAAR!
-Aj som (&)¤="?!#=)%(%%/!!!


Vad händer?

Jo man tittar på burkjäveln som orsakde smärta och tänker tyst;
- Fan 70 spänn i papperskorgen. I aint doing this ever again!

Plockar ihop skiten och går och tar en dusch och rakar benen ist. Det roliga är att den biten man rakat växer saktare än resten av benet , det blir så himla sexigt!!

Men varför är det så att man ALLTID tar beslut man inte minns hur det slutade förra gången?
Alltså man kanske minns, men man ger det en chans och provar igen, men det blir alltid samma resultat, iaf vad gäller Vaxning och mig.

Funderade nämligen här om dagen att vaxa benen, men kollade på detta klipp och det fick mig att minnas att jag inte ska slösa 70 spänn i onödan!!

Kommentarer
Postat av: Maddo

Jag har SJUK hårfobi.. Så jag rakar mig typ varannandag.. Rakar till å med håret på armarna..

Om du kollar noga så ser du också att jag inte har några ögonbryn.. Det enda stället jag har hår på är på huvudet.. :D

2010-09-23 @ 11:04:49
URL: http://maddolicious.blogspot.com
Postat av: Maddo

Jag har SJUK hårfobi.. Så jag rakar mig typ varannandag.. Rakar till å med håret på armarna..

Om du kollar noga så ser du också att jag inte har några ögonbryn.. Det enda stället jag har hår på är på huvudet.. :D

2010-09-23 @ 11:07:28
URL: http://maddolicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0