Det spökar..

Jag kollade på Idol som jag spelade in på digitalboxen. Så jävla smidigt att ha en inspelningsbar box.

A gick och la sig vid 22 i protest för att jag skulle kolla på idol. Han verkligen HATAR idol. Han är så oresonlig alltså. Jag får titta på skitprogram när han vill se något, men kan kolla en stund sen sätter jag mig vid datorn. Men neeeeeeej han ska ta de ett steg längre och dra och lägga sig.

Försökte brotta ner han i soffan men han vred till armbågen och började nästa grina som en liten flicka. han armbågade min boobe med men jag sa inget, eller jo jag det gjorde jag, men det är inte samma sak, mina tuttar är känsliga.
IAF så har han sovit i snart en timma, och jag borde gå lägga mig snart då jag ska upp tidigt i morgon för att jobba. Hatar att dra upp barnen tidigt, men vad ska man göra.

Fan kom bort mig, skulle skriva om att det spökar här hemma. Jag lovar och svär att det är någon här inne som vill säga något. Det är så sjukt läskigt!
Det värsta jag vet egentligen är om jag ska sitta här vid datorn själv och lyssna på musik via lurarna, hör jag alltid något där jag snabbt drar av lurarna och frågar så där patetisk som i b-skräckfilmerna:

-Hallå? Någon där?!

Som om de skulle vara någon där och dom skulle svara tillbaka.
Ja ja, spökar gör det iaf och jag gillar inte det! Så slutar era ghosts!
Ahhhh fakk nu hörde jag något igen! Jag ska inte skriva mer för tror dom fattar att jag snackar skit om dem.

Go natt *rädd*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0