Fredag och mycket skrik

Barnen vaknade tidigare än vanligt=/ Så jag är på kasst humör och barnen är ju pigga *suck*
Idag är det iaf fredag och A slutar tidigare än vanligt. SKÖNT!!
Lägenheten ser förjävligt ut rent ut sagt! Maxi ska snart få vila och jag vill bara krypa in i mitt skinn igen och svimma.

Usch känner mig inte på humör med något annat än att bara ligga och dega. Men ikväll ska jag jobba igen, kort tur som tur är 17-20 så det är ju skönt.
I morgon är det Chiles nationaldag med så i morgon ska jag baka empanadas hela dagen =) Mumsigt!

Ska slänga ut bilder på dom fina goa empanadas (piroger).

Jag har så mycket jag vill få ur mig men de får jag ta senare för jag hör nu att barnen bråkar och måste sära på dem.
Yes livet som tvåbarnsmamma i en nötskal=)


Flikar in en liten fiiin bild  där sonen tyckte att han skulle måla naglarna heeelt själv och så här såg det ut


fint va=) han var så stolt , gick åt mkt aceton för att få bort det där ska jag säga. Plus att jag senare efter dagis såg att han had emålat sina tånaglar med (läs: fötter)
Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0