Full Måne, så vackert.

Snart är det dags för sängen. Vi var iväg och kollade på när A spelade lite korpen fotboll. Lite kyligt ute men barnen uppskattade att vara ute. tog lite bilder med=)

I morgon ska jag jobba kvällen så lämnar barnen vid ca 14 och A hämtar dom vid ca 17 så de får vara en liten stund på dagis.
Sen är de ledig apå torsdag och på fredag jobbar jag igen, morgon då så då får de vara hela dagen i princip eller ja till 13.30 då A slutar. Han skulle dock få en kortisonspruta i knät =/
Mindre kul..

Han har haft problem med sitt knä nu i ca 4 år, blir aldrig bättre och har bara ont. Han skulle prova med sprutan annars får han ta och be dom att öppna där så de kan se vad tusan det är som gör ont. för svullen är han oxå.
Såg nu att det var full måne, så fint.

Pratade med pappa häromdagen. han pratar inte så mkt i telefon numera, vet inet om det är att han inte gillar att prata eller att han har svårt.
Pappa fick diagnosen hjärtumör för någon månad sen och det har påverkat hans tal osv.

Men han mår bra trots omständigheterna. Han påbörjade strålbehandlingen den 15 sept och kemoterapi.
Så vi hoppas hoppas HOPPAS att tumören blir mindre så det lättar på trycket. för tumören som den ser ut nu är inoperabel.
På det så är den elakartad. Så jag håller mina tummar och tår för dig pappa!

Nu ska jag försöka umgås lite till med A sen blir de sängen.

Flikar in en bild på mina två djur så vacker bild tycker jag=)



Natti natt!



Kommentarer
Postat av: Maddo

nämen då så länkar jag dig från min blogg då då =)

2010-09-21 @ 23:46:58
URL: http://maddolicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0