Helgen flög förbi!

I fredags var jag ute och shakade rooompa=)
det var roligt=)

Igår jobbade jag kväll. Ikväll hade de ringt att jag skulle jobba i morgon men de blev rörigt för jag fattade itne på vilken avd. men men de visade sig att jag ändå inte kan då jag ska skjutsa mannen min till Bilverkstan då vi ska serva bilen i mon. Men måste ändå till jobbet för att hämta upp en bok jag ska låna av en kompis. Ska göra färdigt min uska utb och då behöver jag böcker igen. *suck*
Men M är så snäll att jag får låna hennes böcker=)

IALLAFALL, blir de så att jag måste lägga mig NU helst för 40min sen, då vi ska upp tidigt i mon. Ska lämna av sambon på biklversktan med bilen vi ska serva. Sen köra han till jobbet. Sen hem äta frukost och storstäda här hemma! Behövs verkligen!!
Sen ska jag sätta mig och plugga i mon! Shit öppna böckerna igen, nervöst på ett vis!

Har tagit en massa bilder idag med som jag ska sätta upp här hade jag tänkt=)

Nähe nu måste jag sova. Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0