Helvete!

Ja alltså jag får ta och få tummen ur röven helt enkelt om jag ska vara grov i käften=)
Jag är kass på att skriva och jag gillaq verkligen att skriva eftersom det är skönbt för mig att få ur mig saker som man går och grunnar på.

Idag har jag iaf varit och gjort psykiatri prov om bordeline. var inte sååå svårt som jag trodde men jag hoppas jag klarade det iaf.
det dummaste är att man ALLTID efter provet så kommer man på bättre svar och bättre formuleringar! Grrr!
Ja ja vad ska man göra!

Så barnen vart uppe tidigt idag för att lämnas lite tidigare än vanligt. Så Leo är ganska trött, stackarn. han lär nog bli lite övertrött sen.
Vad gör det mig, jag ska jobba 17-20 idag haha=)
Poor porr Andreas säger jag då.

Well well Har tänkt att göra om denna blogg helt och hållet , sen att jag ska lägga in massor mer med bilder med.

Känner en doft här nu och gott luktar det INTE. Maxi har nog lämnat en reklamation i bllöjan åt mig.

Baj(s) baj(s)  - Ja visst är jag rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0