Inga bra nyheter..

Det har inte varit någon bra dag alls idag.
Först har barnen varit sååååååååå jobbiga, om man får säga så.
De har verkligen, verkligen valt sina dagar alltså.

Sen ringde jag pappa, och han mådde sådär egentligen. Pappa har en hjärtumör som är elakartad, och i helgen fick han ont i bröstet så han fick åka in till akuten. Då hade pappa fått en mild infarkt.
Nu är han hemma och mår sådär, så han kämpar på. det värsta är att inte vara nära honom. Det är oundvikligt att inte tänka på vad som kommer att ske i framtiden.
Men jag är positiv, det är det minsta jag kan göra för pappa.
Tänker på dig hela tiden pappa!
Har gråtit lite hela tiden, men vad ska man annars göra, liksom?!

Usch...nu får jag inte bli ledsen igen.
Ska ta och göra lite mannagrynsgröt och kolla på Idol.

Ha en bra kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0