Kollade på lägenhet idag...

Söndag kväll nurå..
Inte mkt som hänt idag, förutom att A kan inte säga ett ord för han har fått en stor jävla blåsa i munnen.
Så denna kväll har varit rolig att prata med mig själv... man får dom svar man vill ha iaf eller?

Har varit en liten upp och ner dag egentligen. Jag har fått vila på eftermiddagen iaf. Min magkatarr har krabbat =/

Jag MÅSTE äta regelbundet annars får jag så jävla ont i magen. Det är så jävla jobbigt!

Iaf, så har barnen varit extra busiga (läs:jobbiga) Vet inte de väljer exakt sina dagar då de ska vara sånna.

Måndag i morgon. A jobbar bara till Onsdag. På torsdagkväll åker han till Tyskland med jobbet. Kommer hem på lördag natt=/ Skitkul för han men jobbigt för mig=/
Ja jag får väl spendera mer tid med barnen. Men hatar att sova själv HATAR! Speciellt när det spökar i detta jäkla hus!

På tal om hus, var vi och kollad epå en lägenhet vi fick som erbjudande. Och vi ska inte ha den. Pallar itne bo i en "gammal" lägenhet. Alltså det behövdes mycket renovering, och dom hyresvärden verkade INTE renovera något.
Så vi sket i den.

Vi behöver verkligen flytta med! Vi behöver en fyra typ igår!
Barnen måste ha var sitt rum, så A och jag kan få vårt rum  för oss själva igen.

Nä ska göra A sällskap i sängen och ta och sova tror jag. Tror jag hörde Leo vakna till med nu, eller så pratar han i sömnen som han brukar.

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0