Lite Idol, lite allt möjligt idag..

Oj ser att klockan är snart 22, denna dagen har gått ganska fort tycker jag ändå. trots att jag har jobbat 7.30-15-15 idag.
Idag blev det tacos smackos som A brukar kalla det. Töntigt, men ändå lite kul.

Kollade på idol innan ikväll. Ska bli spännande om Olle går vidare hela vägen och vinner. I just lööööve him.
Den hemlösa kocken, mjooo kom och bo med mig då.

Nä de hade inte gått riktigt. Kanske kan leva i ett sånt förhållande där man har två män haha Nä fy fan det hade aldrig gått. Uffft!

Nähe är ganska tråkig idag för jag har inte mycket mer att skriva, ska kolla på stand-up med sambon, sen blir det nog sängen. I morgon blir de lek med ungarna tror jag. De behöver springa sig loss lite, annars blir mamma galen här hemma och det vill vi inte ska hända. inte mer galen än vanligt iaf.

Lämnar av er med denna video, jag bara älskar snubben. Alltså Travis Barker, trummisen i Blink 182. Han är riktigt bra på att trumma. Han gör om lite låtar till lite mer rockigt. fett bra är han iaf.
Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0