Så osäkert!

Jaha Nu sitter jag här medans barnen leker lite, tänkte jag skulle börja med maten sen som blir Lasagne.
Var innan idag på Af, som inte hjälpte mig mycket alls!Så trevligt så.
Så det är bara att fortsäätta leta jobb. Har skickat några jobbansökan, så jag hoppas på det bästa!
Vill VERKLIGEN ha ett fast jobb. Jag skulle göra vad som helst!

Vill inte leva så här lägnre, osäkert!
Usch!

Ska passa på att städa lite nu när barnen är lugna, sen blir det att laga mat.
Mannen min kommer hem vid strax innan 17 sen skulle han iväg och spela fotboll tydligen. Blir nog att vi följer med, vill itne vara hemma och tänka.

Det skrev jag inte innan, att jag vände och vred mig i några timmar i natt innan jag somnade. Sjukt njobbigt det där när man väl börjat tänka , hur svårt det är att slappna av och somna.
Usch mycket som går runt i mitt huvud som behöver komma ut.

Det får jag ta när det är lugnare ikväll ist.

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0