Shit alltså!!

Jag har heeelt lagt bloggen på hyllan!

Sommaren har varit skökn, men mkt att göra så man har inte haft tid att blogga. Men tror jag ska fortsätta att blogga igen just för att jag behöver skriva av mig.
det som var menat från början med denna blogg.

Kan berätta att Leo är helt blöjfri=) min stora unge! Jag trodde aldrig han skulle bli blöjfri. trodde nästan Maxi skulle bli blöjfri före honom ;)

Sen har pappa blivit sjuk=( Han har fått en hjärntumor som de ska försöka förminska. Så livet har förändrats för min del. Min pappa som aldrig brukar vara sjuk annars har fått en hjärtumör liksom.

Men vi för hoppas hoppas att han kan leva lite till trots den.

Barnen tittar på tecknat, och jag har precis fått ner lite frukost. 10.30 ska vi åka och hämta Andreas för att köra han till sjukan som ska röntga sitt knä. Vi får hoppas att han får goda nyheter.

Nu ska jag bädda lite och så sen beger vi oss ut =)

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0