Tisdag den 21 oktober

Barnen är på dagis och jag sitter här men jag borde ha duschat by now. Måste in till AF och försöka hitta mig ett fast jobb alltså! Jag pallar inte mer! Jag vill ha fasta tider som jag vet hur jag ska jobba! Jag är trött på att inte veta hur stor eller lite lön jag kommer att få.
Hatar detta!

Vill ha en stabil ekonomi där man inte behöver oroa sig för pengar direkt. Kräver ingen toplön bara jag har de jag ska ha.

Så måste ta mig en dusch, pallra röven till AF och se vad de har att erbjuda!
Får nu står jag inte ut mer!

Annars ja vad händer, inte mer än att man har ångest dagar in och ut. Pappa är sjuk, men det verkar vara stabilt ÄN så länge. Så man får hoppas att hans hjärntumör minskar och trycket lättar.

Funderar på en resa till Ullared med. har tänkt i slutet av oktober så får vi se hur det blir av, kom på sen att jag hade lovat en kompis att gå ut den helgen, men ja det går väl att få gjort båda hehe

Nähe dusch var det !

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0