Försummade ben

Alltså jag har heeelt försummat mina ben.
Jag har jobbat mycket de senaste att jag har heeelt glömt eller inte hunnit raka benen!
Seriöst jag ser ut som en man på benen så sexig är jag liksom!
Jag har mörka lite grövre hår på benen med så man kan lätt missta mig för min brors ben eller nått!
Tog en bild men får inte upp den. Tänkte att jag ni skulle få äcklas lite haha.
Men idag lovar jag er, mina ben, att ni ska få träffa bästa kompisarna rakhyvel och raklödder=)

Annars är jag mätt och belåten nu! gott med mat! Försöker få den argaste ungen att sova. Seriöst vem har han fått de temperamentet ifrån?! Inte är det mig iaf ;) Haha
Ja ja..
Han är 2 år men har mitt temperament. Fi fan! Ungen vägrar vila middag, men han är ju dundertrött vid denna tid. Så neeeej han ska INTE sova, men somnar gärna överallt! Soffan, vid matbordet, i sin mini soffa, framför ytterdörren på golvet, Ja överallt! Men inte i sängen!

Vill inte veta hur han kommer att bli som tonåring!
Haha




Kommentarer
Postat av: Zandra

Hahaaaa, du är ju för rolig! :D <3

2011-04-06 @ 15:27:03
URL: http://zandraaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0