Jobb jobb jobb =)

Har jobbat ganska mycket så har typ glömt och inte haft tid och ork att skriva.

Har ju jobbat som timanställd inom handel nu sen jan, men nu ser det ljusare för mig då jag har fått mer fastare tider och det som jag har längtat efter ett schema jag går efter! det är så sjukt skönt att ha tider att jobba för det betyder en fastare ekonomi!
Så jäkla skönt! Det är som en sten ramla ur bröstet plus att jag trivs som fan på jobbet och jag verkligne gillar det jag gör.
Jag lär mig fortfarande och man slutar aldrig att utvecklas eftersom man lär sig något nytt hela tiden, så är det himla roligt att jobba där.

Annars har de varit lugna dagar och kvällar, jobb-hem i princip.
Ni har jag varit ledig i två dagar sen är de på jobb i fyra dagar. JObbar helgen och måndag-tisdag.
det sköna är att tiderna i helgen är inte så långa som vardagarna. Så man hinner återhämta sig lite=)
Så jobb i helgen, ska bli kul att jobba en helg helt själv. Spännande!=)

Nu disckar A och barnen är lagda och har antagligen somnat då det är tyst därifrån.
Jag ska nog ta en dusch snart sen blir de soffan med någon film eller något.
I morgon ska jag försöka mig på att byta däcken på min bil. Hahaha ja jag gör iaf ett försök =)

Ja visst ja! Den 11 april åker jag ner till Spanien för att fixa papprerna med pappa lägenhet så inte banken tar den=S Den skulle inte vara roligt.
Så¨måste ner en snabbis. Stannar i ca 4 dagar. Det sköna är att att flyget går direkt från Växjö så man slipper åka till någon stor stad för att flyga.

Nä en slapp kväll blir de iaf  och jag ska ha de skönt
Ses!

Kommentarer
Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Halloj! Såg att du tävlat lite tidigare, och vill bara tipsa om att jag nu har flera tävlingar igång på bloggen. Du kan bl.a tävla om en valfri Skötväska! Mvh Annika, http://nilssonpettersson.blogg.se

2011-04-04 @ 08:39:24
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0