Solen skiner över mig idag..

Att sol kan spela så stor roll vad gäller humör!
det har varit ca 14 grader hela dagen idag och solen har skinit HELA DAGEN!
Jag har känt mig lycklig och glad.
Att solen kan göra så här mkt!
Men sen är det kanske inte så konstigt då man har levt de senaste halvåret med kyla och snö, och märka dagar.

detta är så sjukt underbar! Vid sånna här stunder är man glad att man lever och har denna familj man har.
det enda som saknas i mitt liv är DU pappa!
5 mån snart du lämnade oss men jag vet att du vakar över oss. Du har det bättre och kan le där du är. När du ser dina barnbarn hur dom växer och vilka bus de gör.
Saknar och älskar dig något enormt!

Ska fixa mig lite sen ska jag iväg till en Babyshower en stund.

Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0