Vår, sommar och sol!!

Uff klockan är pass my bedtime!
I morgon ska jag jobba med, 9h pass. sen är jag ledig 2 dagar sen jobbar jag 9 timmar på fredag sen ledig en hel vecka! Ska bli skönt!
På måndag åker jag till Spanien då som sagt. Ska bli skönt att få komma iväg men samtidigt är det ingen nöjes resa. Måste fixa saker när jag är där dessa 4 dagar.

Jag längtar till varmare väder, därför tycker jag det ska bli skönt att åka ner till Spanien. Där nere har de runt 20 grader. Sjukt skönt!

Ser framåt våren och sommaren som sagt. Sena sommarkvällar med grill . Ååhhh fakk vad jag längtar!
Några fester här och där. Ska bli fett bra detta tror jag!Jag menar kan inte bli värre nu va?
det är snart 5 mån pappa gick bort. tiden går SJUKT FORT! känns fortfarande som att det var igår jag flög ner för att komma till ett ställe där han låg och alla var där ledsna.
Men jag vet att han har det bättre där han är. han led ganska mycket mot slutet.
Men saknaden är fortfarande enorm! Har mina upp och ner dagar. Men just nu verkar jag må ganska okej, då min ekonomiska sits har förbättrats och det är sjukt att pengar kan göra en att må dåligt. Men det är så. Livet är så!
Ekonomi måste man ha annars klarar man inte det.
Är grymt glad att jag får jobba mer för jag trivs som fan!!

Ska se till att hoppa i säng så man vaknar pigg i morgon.
Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0