Jag är tydligen med i Veckorevyn

Fick några inlägg i min facebook om att jag var en kändis på VR. Jag hade helt glömt bort de reportaget som skulle komma med där.
Visste inte heller i vilket nummer det skulle ske=) så det var kul haha=)

försöker hitta reportaget i deras hemsida men det är tydligen inte där. får väl ta mig och köpa en tidning så jag får se mig själv haha=)

Måste laga mat till barnen innan vi kan ev gå ut till affären. Har lite ärenden att göra egentligen på stan, men får ta de när A är hemma sen.


Kommentarer
Postat av: Lina

vad roligt eller vad säger man?vad handlar repotaget om då?Det är ju inte varje dag de ringer eller skriver och fråga om man vill vara med.Om jag skulle jobbat för en tidning och gjort en intervju tex med dig sedan när det är färdigt trykt och allt skulle jag ha skickat ett gratis exemplar till dig.Men de jobbar väl inte så men tanken e god..Titta gärna in till min blogg om du vill sedan



mvh Lina

2011-01-04 @ 19:00:42
URL: http://www.mammatillhampus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0