Längtar till sommaren!

Åh jisses hör var de längesen jag  skrev något.

Kan säga att jag tycker det är sjukt skönt att allt med jul är över! Nu är de bara ett år till nästa:S
Men vi har haft de bra och barnen med. De fick fina klappar så de vart nöjda. Inatt så vaknade maxi med hög feber så han har blivit sjuk nu stackarn. Nu sover han och är sval iaf. Annars har den legat på 40.1 som högst.
Tacka vet jag för Ipren!

I morgon ska A börja jobba igen :S Men halva veckan bara=). Men i morgon har jag lovat mig själv att organisera mitt skit som A kallade det.
Har köpt lite plast lådor jag ska förvara allt, öven rensa bakom badrumsskåpet.
Men får se hur mkt det blir då jag har en sjukling hemma med.

Nu ska jag nog ta mig till sängen snart, ska ta en snabb avduschning, så man sover gott.

Lämnar er med en härlig höst bild från Spanien, där jag var när min pappa dog. Det var varmt och skönt för att vara Nov. Så underbar fint och längtar mer till sommaren när man ser detta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0